Kort historie om oss og våre mål

Dytt tilbyr motiverende aktivitetskampanjer og helseprogram til bedrifter og privatpersoner. Vi utvikler enkle og engasjerende konsepter som er utfordrende nok til å gi helsegevinster samtidig som det passer for alle.

Vi strekker oss etter å...

Være et naturlig førstevalg for organisasjoner som ønsker å ivareta helsen til sine ansatte.

Dette gjør vi ved å...

Motivere til økt fysisk aktivitet og sette fokus på et sunt liv som igjen gir Friskere og Gladere ansatte!

Bakgrunnen for Dytt

Helse- og livsstilsutfordringer er fortsatt et økende samfunnsproblem, derfor ser stadig flere bedrifter viktigheten av å være en helsefremmende arbeidsplass. De som lykkes med dette arbeidet vil oppleve høyere produktivitet, samt økt trivsel og lønnsomhet.


Problemet er imidlertid at de tradisjonelle aktivitetstilbudene ofte kun får med seg de som allerede er fysisk aktive. Dette ønsker vi på Dytt å gjøre noe med!


Enkle, engasjerende og morsomme konsepter

Vi tilbyr enkle, engasjerende og morsomme konsepter som får med seg den store massen, viktigst av alt så får vi også med oss de som ikke har vært nok aktive før. Et av de viktigste elementene for å komme i gang med fysisk aktivitet og holde motivasjonen oppe over tid er sosial støtte fra andre. Derfor er våre konsepter tilrettelagt som en lagaktivitet på arbeidsplassen.


I tillegg til fysiske gevinster for den enkelte ansatte påvirker også våre tiltak teambuilding og arbeidsmiljø positivt.
Våre kunder sier ofte at: « Dytt ble en skikkelig snakkis på jobben ».

Kort historie

Dytt ble etablert i Norge 2007 og har søsterselskaper i Sverige, Danmark og Tyskland. Siden oppstart har vi vokst fra å være en liten aktør til å bli Norges største arrangør av aktivitetskampanjer.

Vårt konsept har så langt motivert over 800 000 personer i Skandinavia til en sunnere og mer aktiv livsstil.


Kom i gang i dag -
se hvilken løsning som passer best for dere:

Våre tjenster Fordeler med Dytt


10 000 skritt

Opprinnelsen til å gå 10 000 skritt om dagen sies å være et markedsføringsstunt fra et Japansk firma i forbindelse med OL i Tokyo 1964 og har i dag har det spredd seg som et etablert aktivitetsmål i hele verden. Det er et konkret mål som er lett å forholde seg til, og som sier mye om hvor aktiv du er i hverdagen.

Les mer om 10 000 skritt